Sider

torsdag den 7. februar 2013

G for gæk - Mens vi venter på vintergækkerne....

Her på Nørrebro er det stadig ikke blevet til vintergækker i vores ellers meget fine gårdhave. Eller også har jeg bare ikke været grundig nok til at kigge efter, når jeg går forbi. Så i stedet må der blomsterbuketter til indendørs! Forleden aften blev det til disse ni styks blomster til den efterhånden voksende bunke. Der er endnu meget lang vej til Natalia Pepes værker, men det skal nok komme.
De tager ikke lang tid at lave, de små blomster og det er dejligt overskueligt lige at lave en enkelt i ny og næ.

Samtidig er det glimrende incitament til at få lavet mit evighedsprojekt af et sengetæppe færdigt - for jeg skal bruge resterne fra det tæppe til at lave blomster af, så jeg er jo nødt til at producere nogle rester.... ;-)
Vil du gerne hækle blomster, så se min diy her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover